دوشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۲۰

سرپرست مرکز ایده و خلاقیت شهرداری قزوین:

پنجمین جشنواره ایده های برتر برگزار می شود

پنجمین جشنواره ایده های برتر با محوریت پارک علم و فن آوری استان و با همکاری مرکز ایده و خلاقیت شهرداری قزوین برگزار می شود.

به گزارش پیام شهر؛  فرشاد فصاحت، سرپرست مرکز ایده و خلاقیت شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: مهلت ارسال ایده ها تا 25 آبان ماه امسال است و متقاضیان می توانند برای ثبت ایده های خود به درگاه اینترنتی www.qstp.ir/idea98   مراجعه کنند.

وی با بیان این مطلب که اولین رخداد این جشنواره در سال 94 در استان قزوین برگزار شد، افزود: هر سال همزمان با مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران استانی، از برترین های جشنواره ایده های برتر تقدیر می شود.

فصاحت خاطرنشان کرد: نتایج جشنواره همزمان با هفته پژوهش اعلام می شود و تعدادی از مدیران شهرداری قزوین در تیم داوری این دوره از جشنواره حضور خواهند داشت.

سرپرست مرکز ایده و خلاقیت شهرداری قزوین، ثبت نام را در این جشنواره برای عموم آزاد عنوان کرد و افزود: فناوری اطلاعات و ارتباطات، فضای سایبری و امنیت، مدیریت شهری و  شهر هوشمند، آب، انرژی و محیط زیست، گردشگری و هنر، فناوری های زیستی، کشاورزی و گیاهان دارویی، فناوری های شیمیایی، معدن و مواد از محورهای این جشنواره به شمار می رود.

فصاحت در پایان خاطرنشان کرد:در پذیرش ایده ها هیچ گونه محدودیتی در حوزه تخصصی وجود ندارد.

تصاویر مرتبط