دوشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۰۲

عضو شورای شهر:

سازمان باغستان‌ها هزینه نیست

عضو شورای شهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیان رهبر معظم انقلاب، یک دستگاه برجسته است که در خط مقدم مواجهه با دشمن در تمامی عرصه‌ها است؛ چه در میدان مبارزه نظامی، چه در دفاع از حرم حضرت زینب(س)، چه در جنگ نرم و چه در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی و خدمت رسانی به مردم و این پیشگامی علت حسادت معاندین اسلام عزیز است.

محسن حق شناس در نشست علنی صحن شورا با اشاره به روز پاسدار اضافه کرد: از عجایب دنیای امروز این است شیاطینی که دستشان تا مفرغ به خون ملت‌های مظلوم جهان آلوده است؛ خون آشامانی که در راس ترویج تروریسم و حمایت از تروریسم در عالم هستند و در این مسیر همه کار،از انهدام هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس تا به خاک و خون کشیدن ملت مظلوم یمن و فلسطین؛ کردنند؛ سپاه را تروریسم می‌خوانند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه مبارزه با تروریسم را مهمترین آرمان و هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: به طورحتم فداکاری‌های سپاهیان، علت اصلی کینه و غضب آمریکا و رژیم صهیونیسم است. پیروزی‌های چشمگیر سپاه در عرصه‌های مختلف باعث شده تا دشمنان این مملکت عداوت‌های خود را از طریق تروریسم خواندن سپاه ابراز کنند.

حق شناس با اشاره به نقش باغستان سنتی قزوین در مهار و کنترل سیلاب تصریح کرد: امروز دیگر سازمان باغستان‌ها را به عنوان یک هزینه نمی‌بینیم؛ چراکه باغستان سنتی یک فرصت بی‌بدیل است. و حتی کارشناسان معتقدند، اگر باغات سنتی احیا شوند می‌توان تا یکصد میلی‌متر بارندگی را نیز با کمک این باغات مهار کرد از همین رو  یکی از جدی‌ترین امور شهرداری باید احیا شبکه باغستان باشد.

 

 

تصاویر مرتبط