پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۰۵

با تأیید وزیر کشور؛

افزايش مناطق شهرداري قزوين به 4 منطقه ابلاغ شد

مديركل دفتر برنامه ريزي و مديريت توسعه شهري سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور از ابلاغ افزايش تعداد مناطق شهرداري قزوين به 4 منطقه و 8 ناحيه در ساختار سازماني اين شهرداري با تائيد وزير كشور به استاندار قزوين خبر داد.

به گزارش پیام شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور؛ رضا مهدي زاده در این خصوص گفت: طرح افزايش مناطق شهرداري قزوين كه از سوي شهرداري اين شهر تهيه شده بود پس از تائيد شوراي اسلامي شهر و استانداري قزوين براي بررسي نهایي به وزارت كشور ارسال و پس از ارزيابي و تصويب در سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌ها با امضاي وزير كشور براي اجرا ابلاغ شد.

او یادآور شد: منطقه بندي جديد شهرداري قزوين به استناد ماده 54 قانون شهرداري و دستورالعمل محله بندي و منطقه بندي شهرها، صورت گرفت.

مهدی‌زاده با بیان این مطلب که نقشه حريم مناطق شهري، نقشه محلات و نقشه مناطق شهري قزوين هم ابلاغ شده است، افزود: شهرداري قزوين موظف است براي راه اندازي منطقه جديد و تطبيق مناطق قبلي، حداكثر ظرف مدت سه ماه از ابلاغ اين موضوع، پيشنهاد ساختار سازماني اين مناطق را بر اساس ضوابط تشكيلاتي شهرداري‌ها به منظور تصويب به سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور ارائه کند.

تصاویر مرتبط