پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۱

سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان:

حيات سردار سليماني موجب صدور ارزش‌هاي انقلاب شد

حيات سردار سليماني موجب برکات فراوان و صدور ارزش‌هاي انقلاب شد و به واسطه اخلاصي که این شهید بزرگوار از آن برخوردار بود، زمينه‌ساز حرکتي بزرگ و بي‌سابقه در دنيا و ايران شد.

سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در خصوص برگزاری اولین سالگرد شهادت وی گفت: باتوجه به مصادف شدن سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با دهه بصیرت و  ۹ دی‌ ماه، برنامه‌های متنوع در سطح استان و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

برزگر اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده، مراسم غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا  و همچنین  برگزاری مراسمی ویژه در گلزار شهدای قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان ادامه داد: تولید نماهنگ، کلیپ و فیلم، برنامه گوهر فاطمی، برگزاری هفت برنامه در گلزار شهدا و همچنین نشست‌های بصیرتی به صورت وبینار برگزار می‌شود.

 وی تصریح کرد: فضاسازی شهری و ارسال بیش از ۲۰ هزار پیامک با هدف تبیین شخصیت سلیمانی از دیگر برنامه های مربوط به این مناسبت است.

این مسئول اضافه کرد: کمک‌های مومنانه به تعداد ۲۰ هزار بسته در سطح استان در این ایام به طور ویژه انجام می‌شود. همچنین یادواره شهدا در فضای مجازی برگزار می‌شود و گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را نیز در دستور کار داریم‌.

 جانشین فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد:  اجرای ختم قرآن به نیت سردار سلیمانی توسط شبکه‌های فضای مجازی، رونمایی از کتاب وصیت‌نامه شهید سلیمانی به صورت کشوری در فضای شبکه شاد نیز در این ایام با همکاری بسیج  و اداره کل آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

برزگر خاطرنشان کرد:  برگزاری کرسی های آزاد اندیشی درباره سردار سلیمانی و  تجلیل از قرارگاه شهید سلیمانی و مدافعان سلامت، راه اندازی ایستگاه سلامت، اجرای طرح نذر خون، زنگ ایثار و مقاومت در فضای شبکه شاد، پخت نان رایگان و ذبح قربانی برای اهدا به نیازمندان و برگزاری مسابقات مردمی از برنامه‌های هفته مقاومت در استان است.

تصاویر مرتبط