یکشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۰۱

سیاهکلي، نماینده مردم قزوین در مجلس شوراي اسلامي:

از شخصیت‌های تأثیرگذار برای حرکت در مسیر توسعه استفاده خواهد شد

به گفته نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در ارائه خدمت نباید هیچ ممیزی وجود داشته باشد؛ زیرا همه می توانند مطالبه گر خواسته‌های به حق خود باشند و ما هم موظفیم همه درخواست ها را پیگیری کرده و پاسخگوی مردم باشیم.

به گزارش پیام شهر؛ لطف اله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع اصحاب رسانه و پاسخگویی به سوالات آنها در خصوص شناسایی مسائل و مشکلات موجود گفت:  از زمان انتخابم به عنوان نماینده مردم در مجلس تاکنون با حدود ۲۰۰ شهروند از گروه های مختلف دیدار داشتم و با حضور در بیشتر ادارات سعی کردم ضمن آشنایی با روند کارها به یک ارزیابی نسبی از مدیریت‌ها و مشکلات برسم تا در حد توان برای حل آنها برنامه ریزی شود.

 

سیاهکلی با بیان این مطلب که مشکلات مردم فراوان و ظرفیت‌های مغفول مانده استان بیشمار است، افزود: اگر درست برنامه ریزی و اقدام کنیم می‌توانیم بخشی از این مشکلات را حل کرده و رضایت مردم را جلب کنیم به همین دلیل تصمیم دارم از همه شخصیت‌های تأثیرگذار داخل و خارج از استان برای حل مشکلات و حرکت در مسیر توسعه استفاده کنم.

 

وی اضافه کرد: باید از همه افراد دلسوز استان برای شناسایی و طرح مشکلات و نیز ارائه راهکار حرکت در مسیر توسعه استفاده کنیم تا عقب ماندگی‌ها جبران شود؛ زیرا رویکرد ما تعیین نقشه راه برای هویت دادن به شخصیت‌ها و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها است.

نماینده مردم قزوین در مجلس انتخاب مدیران بومی را از اولویت‌های خود دانست و اضافه کرد: به عقیده بنده تعداد افراد بومی توانمند در استان قزوین برای سپردن مسئولیت به آنها زیاد است و می‌توانیم از افراد شایسته، متعهد و پاک دست استان در بسیاری از مسئولیت‌ها استفاده کنیم.

در ادامه وی در خصوص بِرند شدن هنر و فرهنگ استان به ویژه خوشنویسی گفت: قزوین در خوشنویسی سرآمد است؛ اما باید پذیرفت برای برندسازی آن اقدام مناسبی صورت نگرفته است؛ اما در کنار خوشنویسی، هنرهای دیگری هم داریم که باید برای برندسازی آن ها تلاش کنیم.

 

منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در مورد شفافیت گفت: شفافیت قواعد و اصولی دارد که با اصل آن موافقم؛ اما منظور از شفافیت این نیست که همه چیز گفته شود تا مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد؛ برای نمونه وقتی در جلسات غیرعلنی مجلس نکاتی مطرح می‌شود به بهانه شفافیت نمی‌توان اطلاعات آن را در اختیار عموم قرار داد.

 

وی در خصوص استقرار صنعت در مناطق مختلف استان برای کاهش بیکاری هم تصریح کرد: به دلیل جذابیت‌های گردشگری در استان در توزیع صنایع هم باید برنامه مدونی داشته باشیم و برای نمونه در الموت باید صنایع پاک مستقر شود تا چشم اندازهای طبیعی و قابلیت‌های گردشگری را مخدوش نکند و منطقه از بکر بودن خارج نشود.

 

سیاهکلی مرادی با اعلام این خبرکه به زودی در میان کارگران فصلی حاضر شده و مشکلات آنها را بررسی می‌کنم، افزود: در شأن این افراد نیست که در خیابان پراکنده باشند و با سختی دنبال کار بروند در حالی که می‌توانیم با راه اندازی یک اپلیکیشن نیازهای خدماتی را با حفظ کرامت افراد اعلام کرده و آنها را به کار گیریم و یا یک مکان موقت برای آنها ایجاد کنیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد:  قلم رسانه‌ها می‌تواند نقادانه؛ اما توأم با انصاف و اخلاق باشد تا مدیران از آن برای تسریع در روند حل مشکلات استفاده کنند؛ اما انتظار داریم رسانه‌ها از بداخلاقی به ویژه در فضای مجازی خودداری کنند.

تصاویر مرتبط