شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۶

مهدی صباغی شهردار قزوین

من با روحیه تعامل به شهرداری قزوین آمده ام

مهدی صباغی شهردار قزوین در نشست هم اندیشی مدیران و نمایندگان ادوار و معتمدین شهر که در عمارت بلدیه برگزار شده بود، با بیان اینکه «من با روحیه تعامل به میدان مدیریت شهری قزوین آمدم»، تصریح کرد: مبانی مدیریتی ما در این دوره تعامل است و از هرگونه تقابلی دوری خواهیم کرد و هرگز سمت تقابل نخواهیم رفت.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ شهردار قزوین با تاکید بر اینکه «منابع مادی در شهر زیاد است»، توضیح داد: چیزی که ما به دنبال پیاده سازی آن هستیم تفکر شهر اسلامی است. رهبر انقلاب قزوین را شهری ویژه می داند. در دوران دفاع مقدس نیز قزوین یکی از شهرهای شاخص در صف مقدم بود و شهدای بسیاری تقدیم کشور کرده است.

صباغی با بیان اینکه «بصیرت علم و سواد نیست، بصیرت مبانی معرفتی و درک است»، گفت: ما هنوز در کشور درحال جنگ هستیم. امروز تمام هم و غم مقام معظم رهبری این است که کشور در آرامش کامل باشد.

صباغی اظهاراتش را این چنین ادامه داد: «رهبر انقلاب در سخنان اخیرش با نخبگان برای یافتن راه حل علمی رفع مشکلات آب، ترافیک و محیط‎ زیست به مدیران‌ توصیه هایی کرده اند و ما تمام تلاشمان را برای عملی کردن این توصیه ها به کار خواهیم‌ بست.»

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه « می‌توانیم با کمک یکدیگر قزوین را به شهری عدالت محور تبدیل کنیم»، تصریح کرد: «تنها لازمه این موضوع پیشتیبانی از ولایت است. تجربه این سالها نشان داده هربار پشتیبان نظام و مقام ولایت بوده ایم با هیچ مشکلی رو به رو نشده ایم.»

تصاویر مرتبط