یکشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

به مناسبت ایام اله دهه فجر صورت گرفت؛

بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح عمرانی شهرداری قزوین

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در مراسمی با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار، محمد شفيعي فرماندار، سیاوش طاهرخانی شهردار، حکمت اله داودی رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و تعدادی از مدیران ارشد استانی و شهری، فاز سوم بوستان امام علی (ع)، پروژه ایمن سازی مسیر لوله نفت به بهره برداری رسید و کلنگ احداث پارک شقایق۲ به زمین زده شد.

به گزارش پيام شهر؛ بوستان شقایق ۲ با اعتباري بالغ بر ١٤٠ميليارد ريال با ٣٠هزار متر مساحت در مدت زمان يكسال احداث خواهد شد.

اين بوستان در ضلع جنوب شرقی تقاطع غیرهمسطح سيد حسن نصراله و ضلع شرقی زمین ورزشی شقایق احداث می شود و در شمال آن محور شهید بهشتی و در غرب آن شمال بلوار آيت اله مدرس واقع شده است.

در این بوستان فضاهایی نظیر مسیرهای پیاده روی، دوچرخه سواری، پیست اسکیت، سه زمین بازی چند منظوره، زمین بازی کودکان، ساختمان نگهبانی و اداری، آبنما، ست ورزشی مخصوص بزرگسالان، سرویس بهداشتی و ..پیش بینی شده است.

همچنین فاز سوم بوستان امام علی(ع) یکی از پروژه هاي منطقه سه شهرداری قزوین در بخش خدماتی و تفریحی است كه با اعتباري بالغ بر  ٣٠ميليارد ريال در ١٨ هزار متر احداث شده و در حاشیه ضلع شمالي  کانال آبرساني قرار دارد.

تصاویر مرتبط