سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۱۲

ششم شهریورماه امسال برگزار شد؛

اولين رويداد استارتاپي گردشگري در شهر قزوين

اولين رويداد استارتاپي گردشگري شهر قزوين ششم شهریورماه امسال در سراي عالي قاپو با حمايت اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري قزوين، مركز ايده و خلاقيت شهرداري قزوين و اتاق بازرگاني برگزار شد.

محمد پيله چي، تسهيلگر و دبير اجرايي رويداد استارتاپي، كارآفريني گردشگري قزوين؛ در این خصوص گفت: استارت آپ ويكندها و رويدادهايي كه به حمايت از كسب و كارهاي نوپا و همچنين نقش فناوري هاي نوين در كشور مي‌پردازند، نقش مهمی در كشور ايفا مي‌كنند و آينده كشورهايي نظير ايران با وجود استارتاپ‌هاي موفق به سمت و سوي نوين در حال حركت است.

پیله چی اضافه کرد: اين رويداد با تور علمي گردشگري در منطقه گردشگري باراجين كار خود را با نمايش و توضيحاتي پيرامون اكوسيستم نوآوري قزوين و همچنين منطقه گردشگري باراجين، دهكده طبيعت براي تيم‌هاي استارتاپي و استارتاپ هاي موفق كشوري آغاز كرد.

او ادامه داد: این رويداد به مدت ٤ ساعت و با ارائه ٨  استارتاپ موفق كشوري و قزويني آغاز شد كه از جمله استارتاپ موفق كجارو، ايران تراول شات، تيست ايران، راديو جولون، كشتيار و استارتاپ هاي موفق قزوين از جمله بودبودك و قاصدك ٢٤ ارائه هاي خود را براي استارتاپ هاي ديگر و سرمايه گذاران ارائه دادند.

پیله چی از انعقاد تفاهم نامه همکاری و رونق كسب و كارهاي نوپا و همچنين صنعت گردشگري در قزوين با حضور سرمايه گذاران و استارتاپ هاي موفق خبر داد و گفت: رويدادهاي استارتاپي مي‌تواند نقش مهمي در كارآفريني، ثروت آفريني و اشتغال متخصصين عرصه فناوري داشته باشد و اميد است با حمايت استارتاپ هاي فعال و كارآفرينان جوان شهر و كشوري آباد داشته باشيم.

تصاویر مرتبط